PRODUK VCD

1. RAHSIA Ilmu Hipnotis (2CD) RM 155
Menguasai ilmu hipnotis serta membongkar rahsia-rahsia sebenarnya.
Ia juga dikatakan ilmu pukau.

2. BELADIRI RUSSIA (2 CD) - RM250

Senibeladiri yang amat unik, digunakan oleh askar-askar dan komando Russia. Teknik melepaskan diri dari sebarang kuncian dengan mudah, mengatasi sebarang serangan dengan gerakan ringkas. Amat unik dan praktikal! Mesti dimiliki oleh penggemar ilmu beladiri, Mudah dipelajari dan dipraktikkan oleh sesiapa sahaja samada lelaki atau wanita.

3. BELADIRI MAENPO - RM 300
Senibeladiri yang menggunakan kepantasan tangan mengkagumkan, kaedahnya teramat mudah dan simple. Mampu menumpaskan gerakan beladiri yang hebat dengan mudah samada serangan kaki atau tangan hanya dengan menggunakan tangan. Sesuai dikuasai oleh sesiapa sahaja. Boleh difahami dan dikuasai dengan mudah. Ilmu beladiri yang jarang didedahkan kerana bagaikan suatu senbeladiri rahsia yang hanya diajarkan kepada orang tertentu sahaja.

4. Teknik dan Kaedah Bekam (Bekam Sunnah) - RM 155
Mempelajari teknik & kaedah bekam samada bekam angin atau darah. Cara penggunaan alatan bekam. Satu kaedah rawatan yang amat mujarab.

5. Teknik dan skill rahsia TELEKINESIS - RM 190 (+RM 200 media khusus)
Teknik dan rahsia menggerakkan, melayangkan serta mengapungkan objek-objek ringan tanpa menyentuh, dengan hanya isyarat dan kuasa minda. Mengkagumkan.!

6. Metal Bending ( 2 CD) – R M355

Mempelajari dan menguasai teknik rahsia membengkokkan logam, sudu atau garpu. Teknik ini sering digunakan oleh ahli-ahli ilmu metafizik seperti kuasa minda, tenaga dalam, prana, chi dll. Anda patut mengetahui teknik rahsia ini.

7. Urut Refleksologi - RM 115
Refleksologi adalah satu ilmu urutan yang menekan poin-poin di telapak kaki untuk rawatan, pencegahan dan servis kepada keluruhan badan termasuk organ-organ dalaman. Ia adalah teknik yang amat mudah tetapi amat mujarab serta berkesan dalam rawatan pelbagai jenis penyakit termasuk penyakit kronik. Dengan menguasai teknik pijatan/urutan ini anda seolah menjadi seorang doktor bagi diri anda sendiri, keluarga anda serta masyarakat sekeliling. Anda juga boleh menjadikan kemahiran anda sebagai satu kerjaya serta pendapatan anda yang lumayan. Pastikan anda memiliki VCD ini kerana ia tiada di pasaran tempatan. Sekiranya anda ingin mengikuti kursus dari kami. Sijil disertakan.

8. Terapi Ruqyah (2CD AUDIO) - RM50
Himpunan surah-surah khusus untuk ikhtiar rohaniah terapi gangguan jin dan sihir. Cuma dipasang sahaja di dalam rumah.


9. Teknik/Trik Merakam gambar hantu (video/ gambar) - RM180
Teknik atau trik rahsia yang selalu digunakan oleh orang tertentu dalam merakam gambar atau video hantu dengan kamera digital atau camera handphone model apa sahaja dan kepunyaan sesiapa sahaja. Hasil rakaman ini pernah dikeluarkan di tabloid tertentu sebagai rencana.

10. DVD "The Secret" - RM200
Teknik menarik pelbagai hajat ke dalam hidup anda, 'subtitle' bahasa Indonesia.